OK

پیام تبریک مدیرعامل محترم به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

مدیرعامل شرکت تولید رینگ سایپا به مناسبت سوم خرداد، روز آزاد سازی خرمشهر در پیامی این روز بزرگ را نماد شجاعت، دلاوری و سند افتخار ملی دانست که در تاریخ برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

به گزارش روابط عمومی شرکت تولید رینگ سایپا، متن پیام دکتر مظفر فروتن بدین شرح می باشد:

در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران که سرشار از برگ های زرین آزادگی و افتخارست، حماسه فتح خرمشهر عزیز، نقطه عطفی است که با عنایت الهی، درایت پیر فرزانه جماران و فداکاری فرزندان غیور این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید.

بی تردید سوم خرداد و روز ملی مقاومت که یادآور ایام غریبِ اتکای مظلومانه‌ آسمانی‌ترین انسان هایی است که گمنامی جهاد در راه خدا و فضیلت های معنوی دفاع از شرف و نوامیس و ارزش های مقدس این خاکِ پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح دادند و به سرافرازیِ ماندگار پیوند خوردند، فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت مجاهد ایران اسلامی، ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشود.

امروز نیز مجاهدان و غیور مردان مدافع حرم که غریبانه و مظلومانه، پیام حریت و آزادگی را با دفاع از اسلام، قرآن و حرم مقدس اهل بیت (ع) به گوش جهانیان رسانده اند از سلاله پاک آن مردان و دانش آموختگان مکتب دلدادگی آن روزگاران.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا گرانقدر دفاع مقدس، این روز غرور آفرین را به ملت بزرگ ایران به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز، خانواده معظم شهدا و پرسنل پرتلاش شرکت تولید رینگ سایپا صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم و توفیقات همگان را در مسیر پاسداری از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.



1402/02/28

Bookmark and Share   شماره خبر :5344 تعداد بازدید :3259

درج نظرات اخبار

نویسنده *  
نظر *  
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload