OK

  به گزارش روابط عمومی شرکت تولید رینگ سایپا، دکتر مظفر فروتن مدیرعامل محترم طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره)، فرا رسیدن سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد را به تمامی عاشقان و رهروان ولایت تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

14خرداد، سالروز ارتحال جانسوز حضرت امام راحل (ره) و قیام خونین 15 خرداد، که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد را گرامی میداریم.

امام خمینی(ره) آزادمردی بی مانند بود که فکر و اندیشه متعالی او و روش و منش الهی و پیامبرگونه‌ا‌ش چنان دنیای تشنه عدالت و حق خواهی را درهم نوردید که هنوز پس از گذشت چندین دهه کسی قادر به شناخت همه جانبه و عمیق شخصیت والای انسانی موحد و بصیر چون او نبوده و نخواهد بود؛ و هرچه ارزش‌های اسلامی و انسانی توسعه می‌یابد، محققین و اندیشمندان و پژوهشگران دشت معرفت و کمال به گوشه‌هایی از آن کانون پرتپش، بصیر، پویا و پرمعرفت پی می‌برند.

15خرداد 1342 نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی از یاد نرفتنی دارد.

امروز به برکت حرکت عظیم و انقلابی مردم در سال های حماسه و خروش که قیام خونین پانزدهم خرداد نقطه آغازین آن بود، همه ما مردم کشور وارث خون شهدای بزرگواری هستیم که با اعتقاد خود، گام در راه مبارزه و جهاد نهادند و بر همه ماست به عنوان رهروان طریق متعالی حضرت امام(ره) در جهت ترویج فرهنگ انقلاب و امام تلاش کنیم.

ضمن تسلیت 14خرداد، سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران با وفایش در فاجعه قیام خونین 15 خرداد 1342 ، امید است با پاسداری از آرمان‌های والای بنیان گذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا و تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری، برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش نماییم.

مدیرعامل محترم شرکت تولید رینگ سایپا

مظفر فروتن


1401/03/14

Bookmark and Share   شماره خبر :5278 تعداد بازدید :8147

درج نظرات اخبار

نویسنده *
نظر *
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload